We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.
The cookies that are categorised as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ...
Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.
Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Performance cookies are used to understand and analyse the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Advertisement cookies are used to provide visitors with customised advertisements based on the pages you visited previously and to analyse the effectiveness of the ad campaigns.
Thamer har idag arbetat på Spy Bar i 25 år. Han började år 1998 och har sedan dess sett allt från skådespelare till världskända artister på Spy Bar. Thamer har och är en viktig del av Spy Bar. Stort grattis Thamer och tack för din betydelsefulla insats.
Thamer heter jag och bor i Stockholm. Jag kom till Sverige från Irak under sommaren 1995. Mitt första jobb i Sverige var som vaktmästare på ett sjukhus. 1998 började jag arbeta på Spy Bar och har varit kvar sedan dess.
Vår gamla vaktmästare Elias fixade jobb till mig här. Jag började som diskare på Laroy och sedan Spy Bar, jag arbetade som diskare i 2 år och blev sedan barback. Idag arbetar jag som barback och vaktmästare på Spy Bar.
Jag kommer alltid att minnas 2000-2001, de var de bästa åren.
Det brukade vara mer internationella kändisar här förr i tiden.
Jag trivs väldigt bra och tiden går fort när man konstant träffar nya människor. Det händer alltid något nytt i Arnoldshuset.
Jag arbetade hårt de första åren, semester var inte riktigt min grej och jag tror inte att jag har en enda sjukdag under mina 25 år. Jag trivs bra och gillar att jobba hårt.
Kommer alltid att minnas när Will Smith var på Spy Bar. Han var här strax efter att min favoritfilm Independence Day släpptes.
Ja, kanske 3-4 gånger totalt under alla år. Då har jag slutat tidigt och stannat som gäst. Jag har dock aldrig kommit hit som gäst på en ledig kväll.
Jag älskar att fika. Min favoritfika är svart te och en Budapestbakelse.
Jag har hört mycket om Mexiko och deras fina stränder och min chef Tal har tipsat om kusten.
När jag är ute gillar jag att dricka cocktails. När jag är hemma dricker jag svart te.
3 snabba
Gubbrummet eller HipHop-rummet?
Gubbrummet
Laroy förut eller Laroy nu?
Laroy 98
Lucy’s Flower Shop eller Coquetel Social?
Lucy’s Flower Shop